maandag 29 september 2014

Home sweet home





Ondertussen wonen we al een dikke drie maanden in ons nieuwe huis en stilletjes aan geraken de laatste verhuisdozen opgeruimd (buiten de 2 die hardnekkig in de gang blijven staan). En naast de tientallen to-do's op mijn wishlist is onze benedenruimte al aardig in orde geraakt. Met wat kringloopmeubels, ikeastuff en kinderkunst geraakt ne mens al een heel eind. En voordat jullie denken dat ik superwomen ben...deze foto's zijn gemaakt nadat de kuisvrouw net de deur uit was :-)

32 opmerkingen:

  1. Prachtig ingericht. Die kaders zijn echt fantastisch...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje! Wat ziet het er ontzettend vrolijk uit zeg!
    Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super vrolijk, kleurrijk en gezellig ... een echte thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig van die laatste zin, want ik dacht dat dus echt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knus plekje. Ik ben nog steeds grote fan van jouw kindertekeningenmuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! Gezellige plek, ik ben dol op de kleurrijke tekeningenmuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi huis! Kan ik je inhuren als interieur architect? Ik heb nu even heel erg het gevoel dat iedereen zo'n mooi aangekleed huis heeft, en dat het mijne maar een rommeltje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super! Ik ben altijd zo jaloers op jouw huis! Zo super ingericht altijd! Dat moment dat de kuisvrouw vertrekt en de kinderen nog niet thuis zijn en je wérkelijk een half uur! een proper opgeruimd huis hebt! Zalig toch eh! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een kindvriendelijk aangenaam (t)huis.
    Ik werd al groen van jaloezie tot ik je laatste zin las.
    Bij mij hetzelfde. Nog een paar dozen uit te pakken en als de poetshulp net geweest is is het eventjes zalig genieten van een opgeruimd schoon huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik word blij van deze foto's. Da's echt het evenwicht tussen een echte woonplek om gezellig thuis te komen, en 'een huis uit de boekjes'. Meesterlijk, hoe jullie erin slagen om dat plaatje te doen kloppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een talent! Echt!
    Het huis ziet er knus, vrolijk en warm uit.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg hè, die hardnekkige verhuisdozen. Hier staan er ook nog een aantal. En nu ik ze al een aantal maanden niet meer aangeraakt heb, begin ik me af te vragen of we de spullen die er nog in zitten wel nodig hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi! waar zet jij al dat speelgoed neer ? hier steeds overal in de living en ik heb dan nog maar 1 kind (maar wel met waarschijnlijk veel te veel speelgoed:))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk (t)huis!

    (pss, wij gaan deze week e-i-n-d-e-l-ij-k onze laatste verhuisdozen opruimen..die ondertussen al 10 jaar op zolder staan..)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dit is duidelijk een 'thuis', straalt zoveel positiefs uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een toffe kleurrijke woning die een echte thuis is voor jullie.Ik vind die schommelstoel leuk,ikea?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen, deze is een verjaardagscadeautje geweest en komt van eames.

      Verwijderen
  17. Wauw zo jaloers! Al is mijn huis ( als ie speelgoed vrij is ) ook prachtig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ahh wat mooi. en jaloers ben ik ook want wij verhuisden ook zo'n drie maanden geleden en om de een of andere reden is het bij ons nog lang niet zo opgeruimd!
    groeten, r

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het toch wel erg wauw hoor! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Verliefd op je zetel! Waar vond je die?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gezellig huis! En doe mij ook zo'n kuisvrouw ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waar haalde je die witte en zwarte kaders? :) merci!

    BeantwoordenVerwijderen