donderdag 1 januari 2015

3,2,1 happy new year !!!







En net zoals vorig jaar laat ik jullie even meegenieten van ons heerlijk ongedwongen eindejaarsetentje. Fijn gezelschap, lekker eten en een gezellige tafel. Meer moet dat niet zijn. Inspiratie voor de gerechten haalden we onder andere uit Thursday Dinners, mijn laatst recente kookboek. Maar het hoogtepunt was toch de buiten barbecue (of moet ik zeggen vuurkorf?) met lekker mosseltjes. Heerlijk gewoon. Het was zelf zo relaxt dat ik bijna vergat dat het oudejaarsavond was. Gelukkig waren er genoeg mensen bij mij in de buurt die er wel met hun gedachten bij waren :-)

Ps: en voor de aandachtige lezers: de kinderen hadden voordat wij aan tafel gingen hun buikje rond gegeten met pannenkoeken :-)

8 opmerkingen:

  1. Goed idee, om de kinders eerst te voorzien! En die foto's kunnen zo de Libelle in seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zet het jaar goed in met alweer prachtige foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nu eens slim en gezellig oude jaar vieren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker eten, goei gezelschap, happy kids en een relax sfeertje...meer moet dat niet zijn, he. Happy 2015!! Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whow geweldig allemaal! En die mosseltjes in de vuurkorf is wel superdesupergezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijke start van een nieuwjaar,
    Happy 2015!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tafel! Hoe jij zo georganiseerd en toch creatief kan zijn, echt chapeau! Ik heb altijd hele leuke ideeën in m'n hoofd maar uitvoeren, ho maar. En dan heb ik nog geeneens geen kinderen, dat belooft :D

    BeantwoordenVerwijderen