woensdag 28 januari 2015

Le pistolet


























Moest ge nu toevallig in Brussel zijn en moest ge nu toevallig ongelooflijk veel goesting hebben in ne goeie pistolet dan kan ik u iets goed aanraden se 'Pistolet original aan de Zavel'. Leuke inrichting, veel keus aan beleg en de zekerheid dat ge in één van de hotspots van Brussel aan het eten zijt. (als ge al de recensies die aan de muur hangen moogt geloven :-))
Als ge u afvraagt waarom je hier nu geen 'ik-ben-net-een-megalekkere-pistolet-aan-het-verorberen' foto ziet, dan is de uitleg zo eenvoudig als 'waarom-vallen-batterijen-altijd-plat-als-ze-dat-niet-moeten-doen'. Maar desalnietemin: het zijn daar wreed lekkere pistolets :-)

7 opmerkingen:

  1. Zo spijtig dat ik die nog niet kende toen wij op citytrip waren vorig jaar. Lijkt me erg leuk daar. Moeten we nog maar eens naar Brussel gaan :)
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga binnenkort naar de Sablon om mijn voorraadje 'chocolat primitif' van bij Marcolini aan te vullen en dan ga ik zeker dit adresje eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genoteerd!
    grtjs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik er onlangs nog iets over las, in De Morgen denk ik? Die waren ook lovend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. postolets zijn de max! Heerlijk als ze krokant zijn, luchtig vanbinnen, en met een beetje boter op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gemakkelijk te onthouden die naam. In de zomer gaan wij ook nog eens naar Brussel. Zo een uitgestippelde wandeling. Je komt dan ook langs het speelgoedmuseum en die stripgevels en het stripmuseum. Echt de moeite met kindjes.

    BeantwoordenVerwijderen