dinsdag 31 maart 2015

Snelle paasboom





Was een beetje gepakt in snelheid dat het volgende week alweer Pasen is. Nieuwe uitdagingen op het werk, opfriswerken in huis en een zeer drukke sociale en familiale agenda maakten dat ik mijn oorspronkelijke ambitieuze paasboomplan heb moeten laten varen. (of beter gezegd: opbergen voor volgend jaar:-)) En hebben we dit jaar een snelle paasboomversie gekozen. Exact 14 minuten ware er nodig tussen plan en uitvoering. De witte eitjes had ik nog liggen van vorig jaar en voor een zwarte stift moet ik nu ook niet ver lopen. Het roos konijntje kocht ik in de Hema. Benieuwd naar jullie bomen :-)

13 opmerkingen:

  1. Dit jaar geen Pasen bij ons in huis. De jongste wordt dan gedoopt en we willen niet dat dat in het niets verdwijnt. Volgend jaar nieuwe kans!! :) de jouwe is wel heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit zeg! Hier helemaal niks, geen tijd en In voor met een kereltje van een week oud haha.

    Liefs lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan!
    Hier nog geen paasboom met vandaag een jarig kind en morgen nog een kinderfeestje. Donderdag op z'n vroegst dus ik pak ook niet groots uit.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier de suikerbonenboom van onze babyborrel vorige week nu omgetoverd tot paaseierenboom :) Makkelijk en nog sneller dan bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan! Soms maak ik zulke gezichtjes wel eens op de bananen van de kids, maar zou er niet opgekomen zijn om dat met paaseitjes te doen, leuk! Ik heb dit jaar een reuze paasboom gezet op tafel (zie http://www.claudiaskeukenspot.com/broodje-ei-met-geitenkaas-en-spek/) met dank aan mijn schoonmoeder die aan mijn achterdeur een hele berg takken had afgelegd. Dat roze konijntje bij jou is wel de max, daar zouden mijn dochters onmiddellijk ook weg van zijn. Dochter Amélie was bezorgd gisteravond "gaan die paasklokken met al die wind wel hier geraken of ons niet te snel voorbijvliegen?" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk! Maar wat ik me afvroeg bij het zien van jou megagezellige kast: heb je geen berg afstofwerk elke week met zo'n open model? Ik ben op zoek naar een nieuwe kast en heb bang voor het extra werk bij zo'n open model...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk! Maar wat ik me afvroeg bij het zien van jou megagezellige kast: heb je geen berg afstofwerk elke week met zo'n open model? Ik ben op zoek naar een nieuwe kast en heb bang voor het extra werk bij zo'n open model...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gemaakt en de kinderen zullen hem ook wel geweldig vinden vermoed ik.Hier gene paasboom maar wel hier en daar een stoffen handgemaakt konijntje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meer moet dat niet zijn me dunkt ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke boom. Hier staat er dit jaar geen wegens tijdsgebrek.

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk idee! Ga ik volgende keer ook eens doen. Ook leuk voor in de klas.

    BeantwoordenVerwijderen