dinsdag 14 april 2015

Flockerdeflockerdefloc








 
Als fan van snelle projectjes kon het ook niet uitblijven dat ik mij eens op het flocken zou smijten. Ik zag al heel veel leuke projectjes in blogland passeren, vaak volledig zelf ontworpen en jaloersmakend mooi afgewerkt. Maar aangezien mijn tijd al even kort is als mijn geduld gooide ik het over een andere boeg, Ge zijt praktisch ingesteld of ge zijt het niet eh :-). Ik vond op de site van de kleine viking voorgesneden leuke flockfiguurtjes, kocht basic pennezakskes bij den dreamland en hop, letterlijk 5 minuten later had ik 5 gepersonaliseerde pennenzakjes. Hoe cool is dat ;-) En dat mijn kinderen eigenlijk helemaal geen pennenzakken nodig hadden gaan we eens geheel terzijde laten se. Mijn cadeautjesschuif is anders wel weer mooi gevuld :-)

3 opmerkingen:

  1. Merci voor de tip, want hier ook geen tip en vaak vooral gen goesting om zo kleine en precies te knippen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!
    Cadeautjesschuiven mogen toch gevuld worden, altijd handig, toch?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen