vrijdag 10 juli 2015

Trippel Trippel Trippel Trap








Al bijna 10 jaar wordt mijn interieur gekleurd door één of meerdere Tripp Tapp stoelen aan onze eettafel. Bij de geboorte van elk kind werd hij op de geboortelijst gezet en elke keer weer had ik het geluk dat er een lieve meter of peter de aankoop ervan sponsorde.
En ik moet zeggen ik heb mij de aankopen ervan nog geen seconde beklaagd. Buiten af en toe een beetje bijstellen (kinderen groeien nu éénmaal :-)) hebben ze het na intensief gebruik nog nooit laten afweten. Meer zelf deze stoelen zijn zelf zo gemaakt dat je nooit kinderen hebt die op twee poten zitten te wiebelen. En elke mama weet: een discussie uitgespaard is altijd handig :-). Het is dan ook met schrik in het hart dat ik besef dat we binnen een jaartje of twee stilaan gaan moeten afscheid nemen van de eerste tripp trapp. Gelukkig staan er genoeg mooie eetkamerstoelen op mijn verlanglijstje om dat op te lossen. Maar voorlopig kunnen de kinderen zich nog uitleven met het kuisen van hun eigen tripp trapp in het zonnetje, een leuke en handige zomeracitiveit :-)

14 opmerkingen:

  1. Niks leuker als met water spelen en als dat gecombineerd kan worden met een grote schoonmaak is mama ook weer blij.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat pas ik vanaf nu ook toe! Geweldig idee! Morgen onmiddellijk eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, bij ons staan ze er ook al een jaar of 12 (we hebben er 5) en die gaan nog niet weg, denk ik. Ik zit er ook heel graag op, dus ze mogen blijven. En ja, er bestaan hele mooie eetkamerstoelen, absoluut. Als ik al eens zou kunnen beslissen wélke ik precies zou willen, dat zou dat misschien al helpen om afscheid te nemen van de Tripp Trapps :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb tot mijn vijftiende op de Tripp Trapp gezeten, tot ik de 1m80 oversteeg en mijn lange benen een andere stoel vroegen. Je bent dus nog niet van de vrolijkheid af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook een grote fan. En als ik dit zie heb ik al lang spijt dat wij drie saaie houtkleurige exemplaren hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik blijf toch elke keer met verbazing toekijken hoe jij dat allemaal kan blijven bolwerken. Leuk dat ik je eens in het echt heb kunnen ontmoeten, what you see is what you get, zo'n instelling kan ik zeker en vast waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee! En je ziet er zit toekomst in jouw kids. .je kan later altijd nog een carwash beginnen...succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh we love trip trap. Hier een naturelleke,een oranje en een paarse. Nu nog een vierde kleurke kiezen. Ik denk dat ik voor de aqua ga deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onze jongens zitten nog altijd op hun tripp trapp en het is echt wel de bedoeling dat ze hier blijven staan hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben al een paar keer tegen de poten aangelopen maar dat is dan eerder mijn eigen schuld dan dat we de stoel de schuld zouden geven,
    ik hoop er hier nog lang op te mogen zitten :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Terwijl ik dit typ, zit ik zelf op een trip trap volwassenversie, dus de onderste plank boven en geen voetenplankje. Mijn zus van 24 zit ook nog steeds op haar trip trap die ze bij de geboorte kreeg en we zijn allebei ruim 181 cm lang...
    Maar ik merk ook dat onze 12 en 10 jarigen er nog amper op gaan zitten...
    Niet te snel afscheid nemen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Terwijl ik dit typ, zit ik zelf op een trip trap volwassenversie, dus de onderste plank boven en geen voetenplankje. Mijn zus van 24 zit ook nog steeds op haar trip trap die ze bij de geboorte kreeg en we zijn allebei ruim 181 cm lang...
    Maar ik merk ook dat onze 12 en 10 jarigen er nog amper op gaan zitten...
    Niet te snel afscheid nemen dus!

    BeantwoordenVerwijderen