maandag 27 juli 2015

Wat een timing :-)



Welgeteld één week ben ik thuis met verlof. Alle andere verlofdagen heb ik het geluk om ergens anders te mogen vertoeven maar dat maakt wel dat die ik die ene week efficiënt dien te gebruiken :-). En aangezien de boekentassen nog in de hoek stonden op dezelfde manier als ze daar een maand geleden in gegooid waren, was het dus één van mijn eerste taken om die rommeltassen uit te mesten. En je wil niet weten wat er daar allemaal is uitgehaald (voetbalkaartjes, kilo's kruimels, een versteende! mandarijn, te kleine turnpantoffels en verfrommelde brieven van schoolreizen die al maanden geleden hadden plaatsgevonden). Soit, ze zijn proper. En als we met het uitkuisen van de boekentassen rijkelijk laat waren zijn we dat met de aanschaf van de nieuwe exemplaren hoegenaamdniet. We hadden dan ook het geluk dat deze week de langverwachte nieuwe boekentassen van de oudsten toekwamen. Voor Lukas en Ella had ik al geïnvesteerd in een mooie gekleurde leren boekentas maar Kato en Lola zaagden al langer voor hun exemplaar. En aangezien ik zo tevreden was van de vorige aankoop en ik er toch bijna 200 dagen per jaar op moet kijken ben ik ook gezwicht om voor hun eentje aan te schaffen. En aan die die überschattig kleutertasjes kon ik gewoon niet weerstaan :-) 

Ps: Ik vond de boekentasjes van Kato, Lola en Fee op de site van Hippe Schoentjes. Hier hebben ze echt een uitgebreid aanbod.

10 opmerkingen:

  1. Die nieuwe tassen zien er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die nieuwe tassen zijn te gek , maar wat een bedrag, is dat normaal bij jullie in Belgie"?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben juf en elke morgen geniet ik van de kinderen die binnenkomen met hun boekentas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, een versteende mandarijn! Hier vond ik een versteende zwarte banaan, ook de moeite.
    Maar nu al klaar voor 1 september? 't Is erover, vrouw! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, zo duur! Wel erg mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wohoeee goed op tijd ! Proficiat ervoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ken dat precies, ergens halverwege de vakantie een beschimmelde brooddoos vinden. Maar aré, nu al klaar voor school?? tsssss..... (*schud mijn hoofd *)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zo op een rijtje! Blijven ze lang mooi? Ik zou denken dat ze binnen de kortste keren vol zwarte strepen staan, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo, Dat zijn hele mooie schooltasjes. Maar in de winkel zette ik er een ringmap in en... de tas kon niet meer toe. Dus liet ik ze staan??? :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn zoontje heeft dezelfde, een blauwe natuurlijk. Alleen jammer dat ze redelijk zwaar zijn, zeker omdat we altijd te voet gaan! Maar het blijft een goede investering want na een jaartje, ziet hij er nog steeds als nieuw uit.

    BeantwoordenVerwijderen